Thursday 7 August 2014

YAHUDI PENGECUT


Saya ada membaca di media sosial bahawa Yahudi merancang untuk membunuh Tun Dr Mahathir Mohamad.

Dengan membuat ugutan seumpama itu jelas bangsa Yahudi tidak dapat menerima kritikan yang pedas kerana menggangap mereka satu bangsa yang di hormati dan di geruni oleh bangsa bangsa lain yang terdapat di dunia.

Amaran saya kepada Yahudi jangan mempunyai niat jahat seperti itu kerana Yahudi harus melangkah mayat ramai penyokong dan pengikut Mahathir terlebih dahulu. Harus di ingat bahawa penyokong dan pengikut Mahathir tidak hanya berada di Malaysia tetapi berada di setiap pelusuk dunia.

Dengan membuat ugutan seumpama itu jelas Yahudi merupakan satu bangsa yang pengecut tidak berani menjawab sebarang kritikan atau teguran melainkan gemar melakukan kegagansan seperti pengganas. Ini terbukti yang berlaku di Gaza dimana tentera Yahudi mengsasarkan dan membunuh kanak kanak, wanita, warga emas dan orang awam palestin dan bukan tentera Hamas. Lihat sahaja bagaimana anak palestin yang hanya menggunakan batu dan kayu menentang mereka, tetapi tentera yahudi menggunakan senjata canggih menentang mereka. Tidak kah ini pengecut?

Doa merupakan senjata yang mujarab bagi umat Islam. Dari itu saya menyeru kepada setiap umat Islam seluruh dunia agar mendoakan keselamatan Tun Dr Mahathir dan memohon kepada Allah SWT supaya melindungi Tun Mahathir daripada perbuatan jahat musuh Islam, iaini Yahudi.

No comments:

Post a Comment