Thursday 25 July 2013

Jadilah anak jantan


Ketika pembahasan di Parlimen, Rafizi Ramli, Pengarah Strategi PKR antara  lain menyebut Pengerusi SPR Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof dan Timbalannya Datuk Wan Ahmad Wan Omar mempunyai hubungan rapat atau mengenali dengan rapat kontraktor yang mendapatkan dakwat kekal pada PRU 13 Mei lepas.
Kemudian Speaker Parlimen meminta Rafizi Ramli untuk mengulangi kenyataan beliau di luar parliamen. Rafizi mengulanginya di luar tetapi dengan tidak menyebut kedua mereka iaini Datuk Abdul Aziz dan Datuk Wan Ahmad. Jika Rafizi beryakinan apa yang di katakana di parlimen adalah benar, kenapa merasa takut untuk mengulanginya di luar parlimen?
Datuk Abdul Aziz memberi tempoh seminggu bagu Rafizi untuk mengulangi kenyataan beliau di Parlimen.. Sebagai seorang Wakil Rakyat Rafizi harus berani untuk mengulanginya di luar parlimen. Jangan menggunakan parlimen dimana beliau di lindungi dengan imuniti untuk membuat fitnah dan pembohong terhadap sesame bangsa dan agama terutama sekali di bulan Ramadhan ini. Sebagai seorang yang bertanggung jawab Rafizi mesti mengulangi kenyataan yang di buat di parlimen pada 16 Julai 2013  di luar parlimen.
 

No comments:

Post a Comment